top of page

İADELER

İade Prosedürlerimiz

Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

  •  Ürün size teslim edildiği günden itibaren 14 gün içerisinde Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. “İadeler ve değişimler” bölümünde yer alan iade formunu doldurarak iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, iade nedenlerini yazarak göndermelisiniz. Paketinizi tarafınıza mail olarak gönderilen iade kodu ile Yurtiçi Kargo şubelerine teslim edebilirsiniz. 

  • Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmalarıyla yapılan gönderimlerin ücretleri müşterilerimiz tarafından karşılanmaktadır. İade süresi ürünlerin elinize geçtiği tarihten itibaren en geç 14 gündür.

  • Siparişinizdeki ürünlerin tamamını iade ettiğinizde alışveriş sırasında ödenen toplam tutar iade edilir. İade politikamızda yer alan koşullara uygun olduğunda herhangi bir ücret kesintisi yapılmaz.

  • Siparişinizdeki ürünlerinden bazılarını iade etmek istediğinde SATICI tarafından düzenlenen 1400 TL ve üzeri ücretsiz kargo kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilerek iade edilecek tutardan kargo ücreti düşülerek iade edilir.

  • Standart gönderi - Yurtiçi Kargo - ₺350 ve altı tüm alışverişlerinizde kargo ücreti: ₺69.95

  • Standart gönderi - Yurtiçi Kargo - ₺350 ve ₺1400 arası tüm alışverişlerinizde kargo ücreti: ₺49.95

  • Standart gönderi - Yurtiçi Kargo - ₺1400 ve üzeri tüm alışverişlerinizde kargo bedava!

  • Birden fazla iade ürününüz var ise; tek kargolama yapmanız gerekmektedir. Aynı siparişe ait 1 adet iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Parçalı gönderimlerde kargo ücreti alıcıya aittir.

  • Destek için info@sartekstil.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz veya 0 216 508 51 85 numaralı telefonu arayarak Sar Müşteri Hizmetleri 'ne ulaşabilirsiniz.

Ürün değişimi yapabilir miyim?

  •  www.sartekstil.com.tr web sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde değişim seçeneği sunulmamaktadır. Dilerseniz satın aldığınız ürünü iade edebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

Hangi ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir?

  • Ürünü teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade yapılabilir.

  • İade edilen ürünler orijinal ambalajında, orijinal ürün etiketi üzerinde, kopartılmamış, yırtılmamış, tadilat yapılmamış, yıkanmamış ve kullanılmamış (Parfüm / Deodorant gibi kokularla temas etmemiş) olmalıdır.

  • Ürün üzerinde herhangi bir özel işlem yapılmamış olmalıdır. (Daraltma,kısaltma, ütü izi vb.)

  • Ürün kontrol ekibi tarafından kontrol edilen ve onaylanmayan iadeler, alıcı ödemeli olarak göndericiye iade edilecektir.

  • İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, ulaştığı gibi hasar almayacak şekilde paketlenmesi ve ürünle gelen fatura ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

  • Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yanma, kesme, lekelenme vb.) hasar gören ürünler iade alınmamaktadır.

  • Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler (saç fırçası, diş fırçası vb.) kişisel bakım ürünleri hijyenik sebeplerle iade alınmamaktadır.

  • İade edilecek ürünün tüm aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketi ile gönderilmelidir.

  • Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce kontrol ederek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almadan hasar tespit tutanağı tutturması gerekmektedir. Aksi halde Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilerek iade işlemi yapılmayacaktır.

  • İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

  • Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

  • Kampanya şartları, kampanya döneminde geçerlidir.

İademi farklı bir kargo firması ile gönderebilir miyim?

  • İadelerinizi, sizlere sunmuş olduğumuz kargo firması aracılığıyla yapmanızı öneririz.
    İadelerinizi, farklı kargo firmaları ile yapmamanızı öneririz. İade prosedürümüz için yalnızca Yurtiçi Kargo ile iade seçeneği sunulmaktadır. 

  • Farklı kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin sorumluluğu sipariş veren tarafa aittir. Farklı bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda kargo ücretini karşılamanız gerekecektir.

İade için kargo ücreti ödeyecek miyim?

  • İadelerinizi, anlaşmalı firmamız olan Yurtiçi Kargo ile ücretsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?

  • Ödemeleriniz güvenlik açısından Iyzco(PayU) sistemi aracılığıyla alındığı gibi ödemelerinizin iadesi aynı şekilde Iyzco paneli üzerinden gerçekleştirilir.

  • Adresimize ulaşan iade ettiğiniz ürünlerin öncelikle iade prosedürlerine uygunluğu kontrol edilmektedir. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iade süreci 3 iş günü içerisinde başlatılır ve ilgili tutar 15 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılır. İlgili tutarın hesabınıza aktarıldığı bilgisi sistemlerimizde kayıtlı olan e-mail adresinize yapılmaktadır. Bilgilendirme e-mailinden sonra ilgili tutarın hesabınıza aktarılması banka prosedürlerine bağlı olarak 10 iş günü içerisinde hesabınıza yansımaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

İADE FORMU

İade işleminizin tamamlanabilmesi için 
''İADE FORMUNUN'' doldurulması gerekmektedir. 
İade formu doldurulmayan siparişler işleme alınmamaktadır.

bottom of page